پمپ اره آب صابونی

پمپ اره آب صابونی

پمپ اره آب صابونی، پمپ مورد استفاده در دستگاه اره ابصابونی یک ابزار حیاتی است که در فرایند برش تاثیرگذار است. این پمپ از اصول هیدرولیک استفاده میکند و برای بهبود عملکرد و افزایش سرعت و کیفیت دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ دستگاه اره ابصابونی برای ایجاد حرکت در دستگاه از یک موتور الکتریکی استفاده می کند.

پمپ هیدرولیک استفاده شده در دستگاه اره ابصابونی زیر فشار قرار داده می شود و تغییرات اندکی در عملکرد دستگاه ایجاد می کند. با استفاده از این پمپ، دستگاه اره به صورت خودکار کار می کند و انرژی لازم برای برش را تأمین می کند.

با استفاده از پمپ دستگاه اره ابصابونی، سرعت و دقت در فرایند برش بهبود می‌یابد. همچنین، مصرف انرژی در این دستگاه کاهش می یابد و هزینه های تولید نیز کاهش می یابد که به صرفه جویی منجر می شود.

پمپ دستگاه اره ابصابونی نقش مهمی در بهبود عملکرد و کیفیت تولید ایفا می کند. استفاده از این پمپ هیدرولیک، سرعت و دقت برش را افزایش می دهد و هزینه های تولید را کاهش می دهد. این ابزار حائز اهمیت است و برای کارخانه ها و کارگاه هایی که به دستگاهی قدرتمند و دقیق برای برش نیاز دارند، بسیار مناسب است.

پمپ اره آب صابونی

مشخصات فنی پمپ آب صابون

مشخصات فنی پمپ اره برقی ممکن است با توجه به نوع و مدل دستگاه متغیر باشد، اما برخی از مشخصات فنی عمومی که می‌توانید در پمپ اره صابونی بیابید عبارتند از:
قدرت موتور : این مشخصه به وات یا اسب بخار اندازه‌گیری می‌شود و نشان‌دهنده قدرت موتور دستگاه است. پمپ اره آب صابونی با موتورهای مختلفی با توان مختلف تولید می‌شوند و شما باید در زمان خرید مشخصات فنی آن را به دقت مورد بررسی قرار دهید.
سرعت تیغه : سرعت چرخش تیغه برش به عنوان فوت در دقیقه Feet per Minute – FPM) ) متر در دقیقه Meter per Minute – MPM) ) مشخص می‌شود. این مشخصه نشان‌دهنده سرعت برش تیغه است.
اندازه تیغه : اندازه تیغه برش به عرض و طول تیغه اره آب صابونی اشاره دارد. این اندازه باید با نیازهای برش مواد مختلف مناسب باشد. به این مسئله توجه داشته باشید که اگر این مسئله مورد توجه قرار نگیرد، به پمپ اره آب صابونی فشار وارد می شود و باعث خراب شدن اره می شود.
ظرفیت برش: این مشخصه نشان‌دهنده حداکثر اندازه است که پمپ اره آب صابونی می‌تواند برش دهد. این مشخصه به عرض و ارتفاع برش اشیاء اشاره دارد.
زاویه برش : برخی از اره ‌های آب صابونی قابلیت تنظیم زاویه برش را دارند. این مشخصه نشان‌دهنده توانایی تنظیم زاویه برش است.
وزن : وزن دستگاه اره آب صابونی مهم است، به خصوص اگر قرار است این اره در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
جنس بدنه: بدنه پمپ اره آب صابونی ممکن است از فلز، پلاستیک یا دیگر مواد ساخته شده باشد.
سیستم‌های ایمنی: اره های آب صابونی معمولاً دارای سیستم‌های ایمنی مانند ترمز فوریتی، قفل ایمنی و سیستم خاموشی اضطراری هستند.
منبع تغذیه: اره های آب صابونی اغلب با برق تک فاز یا سه فاز تغذیه می‌شوند. منبع تغذیه باید با نیاز دستگاه سازگار باشد.
ابعاد کلی: ابعاد کلی دستگاه اره آب صابونی شامل ارتفاع، عرض، و عمق دستگاه می‌باشد.

مزیت های پمپ های صابونی

مزیت های پمپ های صابونی

انواع پمپ اره آب صابونی به منظور ایجاد جریان مبرد مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای مزایای متعددی هستند. در ادامه، برخی از مزیت‌های استفاده از پمپ اره آب صابونی آورده شده است:

خنک‌کنندگی بهتر

پمپ اره آب صابونی برای ایجاد جریان مبرد (معمولاً آب) بر روی تیغه برش استفاده می‌شوند. این جریان مبرد به تیغه کمک می‌کند خنک شود و از گرمای اضافی جلوگیری می‌کند که می‌تواند طول عمر تیغه را افزایش دهد و در نتیجه صنعت کاران می توانند برای مدت زمان بیشتری از این پمپ استفاده نمایند.

افزایش دقت برش

پمپ اره آب صابونی به ایجاد جریان مبرد بر روی تیغه برش کمک می کند و همین امر اصطکاک و گرمای تولید شده را کاهش می دهد و این امر به بهبود دقت برش و ایجاد برش‌های تمیزتر کمک می‌کند.

افزایش عمر تیغه برش

استفاده از پمپ اره آب صابونی به افزایش عمر تیغه برش اره کمک می‌کند. زیرا خنک کردن تیغه و کاهش اصطکاک باعث کاهش فرسایش تیغه می‌شود.

همچنین برای اطلاعت بیشتر از نحوه افزایش طول عمر تیغه برش در اره نواری کلیک کنید.

ایجاد محیط امن در کارگاه

با کاهش دما و گرمای تیغه برش، احتمال آسیب به کاربران و دستگاه کاهش می‌یابد. این امر به عنوان یک جنبه مهم ایمنی در محیط‌های کاری تلقی می‌شود.

افزایش سرعت برش

با داشتن وجود پمپ اره آب صابونی تیغه خنک می شود و همین امر می تواند سرعت برش را افزایش دهد و برش‌ها با سرعت بالاتری انجام می شود.

کاهش هزینه تعمیر و نگهداری

با تمیز نگه داشتن تیغه برش و کاهش فرسایش آن، هزینه‌های تعمیر و نگهداری دستگاه اره آب صابونی کاهش می‌یابد.

فروشگاه پمپ آب صابون اره آب صابونی

فروشگاه پمپ آب صابون اره آب صابونی

برای اینکه بتوانید پمپ اره آب صابونی را خریداری کنید، باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد و به شما کمک می کند محصول اصلی را خریداری کنید. خرید محصول اصل یکی از مواردی است که باید مد نظر قرار دهید. محصولات تقلبی کیفیت پایینی دارند و به زودی خراب می شوند و آسیب می بینند. زمانی که به فروشگاه های معتبر مراجعه می کنید می توانید در زمان خرید از فروشنده ضمانت نامه معتبر دریافت کنید. این مسئله می تواند شما را در مسیری قرار دهد که محصول اصلی را تهیه کنید و در صورت بروز هر گونه مشکل مرکزی وجود دارد که پاسخگوی نیازهای شما باشد.

قیمت پمپ اره آب صابونی

اگر به دنبال قیمت پمپ اره آب صابونی هستید، باید بدانید قیمت این پمپ به موارد متعددی بستگی دارد. به طور مثال، در صورتی که پمپ وارداتی باشد شما باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید. به همین دلیل، شما باید با کارشناسان در تماس باشید.

قیمت اره آب صابونی و پمپ آن را از ما بپرسید.

خرید پمپ اره آب صابونی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد خرید پمپ اره صابونی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این پمپ به روانسازی مایعات در زمان برش فلزات کمک می کند و باعث می شود که برش به خوبی صورت گیرد و در نتیجه کسب و کار شما با رشد زیادی رو به رو می شود.

برای خرید پمپ اره آب صابونی می توانی با کارشناسان سایت خودتون در ارتباط باشید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر از قطعات دیگر دستگاه مانند دنده برنجی اره آب صابونی و گیره اره آب صابونی به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو
آخرین مقالات
اره نواری
اره نواری
گیره اره آب صابونی
گیره اره آب صابونی
پمپ اره آب صابونی
پمپ اره آب صابونی
برچسب ها